Do każdego zamówienia powyżej 50 zł gratis - autorski informator o egzaminie ósmoklasisty lub o maturze podstawowej!
-
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Czy w sklepie sprzedawane są wyłącznie pliki cyfrowe?
Tak, wszystkie pliki mają format cyfrowy – PDF.
W jaki sposób otrzymam zamówione pliki?
Plik zostanie przesłany za pomocą wiadomości mailowej. Po opłaceniu zamówienia otrzymają Państwo na podany adres mailowy link do pobrania pliku.
Jak długo ważny jest link do pobrania pliku?
Link jest aktywny przez 30 dni. Oznacza to, że na pobranie pliku mają Państwo 30 dni – po upływie tego terminu pobranie nie będzie możliwe.
Ile razy mogę pobrać plik?
Plik można pobrać 5 razy.
Kiedy otrzymam link do pobrania pliku?
Link zostaje wysłany po opłaceniu zamówienia. W przypadku wyboru szybkiej płatności online czas wysyłki wynosi zazwyczaj klika minut, niezależnie od dnia tygodnia. W przypadku wyboru wpłaty na konto bankowe, link zostanie przesłany dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na koncie, a więc po kilku-kilkunastu godzinach. W przypadku wykonania przelewu w weekend, link zostanie przesłany dopiero w poniedziałek. Czas ten można skrócić, wykonując tzw. przelew natychmiastowy.
Co zrobić, jeśli nie dostałam maila z linkiem mimo upływu odpowiedniego czasu?
W pierwszej kolejności proszę o sprawdzenie, czy wiadomość nie trafiła do folderu "Spam". Jeśli nie, proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy za pomocą formularza "kontakt". Najprawdopodobniej w podanym adresie mailowym jest błąd i wiadomość nie może dotrzeć na serwer poczty.
Czy ma Pani zarejestrowaną działalność?
Tak, prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą. Odprowadzam należne podatki, a na życzenie wystawiam faktury/rachunki.
Czy można zapisać się do Pani na zajęcia z języka polskiego? Jak takie zajęcia wyglądają?
Jeśli tylko uda nam się znaleźć dogodny termin lekcji - jak najbardziej :) Lekcję prowadzę w formie zdalnej lub stacjonarnie w swoim mieszkaniu w Warszawie. Zazwyczaj sugeruję spotkania raz w tygodniu, trwające 60 minut. Dokładna forma zajęć i zakres nauki są jednak ustalane zawsze indywidualnie - przyjmuję zasadę, że każdy uczeń jest inny i potrzebuje czegoś innego, więc różnicuję sposoby i metody pracy w zależności od jego potrzeb i oczekiwań.