- 
      Koszyk jest pusty
- 
      x
 
						
						- 
      Koszyk jest pusty
- 
      x
- Kategorie
- 
              Partykuła i wykrzyknik - najważniejsze informacje
 
                 
              Plansza prezentująca cechy części mowy: partykuły i wykrzyknika
| Opinie | |
| Wysyłka w ciągu | natychmiast | 
| Kod kreskowy | |
| EAN | |
| Data dodania | 2025-01-26 | 
Plik w wersji cyfrowej
Wykrzyknik i partykuła to nieco nietypowe i mniej popularne części mowy, jednak ich znajomość jest niezbędna, by rozumieć najważniejsze zasady gramatyczne języka polskiego i poprawnie się nim posługiwać.
Oferowana w moim sklepie plansza edukacyjna prezentuje wszystkie cechy partykuły i wykrzyknika, których znajomość jest wymagana w szkole podstawowej. Informacje zaprezentowane zostały w czytelny, przejrzysty i atrakcyjny sposób, dzięki czemu nauka o wykrzyknikach i partykułach będzie prosta i przyjemna, a co najważniejsze: skuteczna.
Plakat idealnie nadaje się do wydruku zarówno w większym formacie (i powieszenia np. nad biurkiem), jak i w mniejszym (jako wklejka do zeszytu). Jest to więc materiał dydaktyczny, który przyda się i uczniom, i nauczycielom. Będzie też ciekawą propozycją dla obcokrajowców uczących się języka polskiego. Dzięki plakatowi zrozumienie czym jest partykuła oraz czym jest wykrzyknik stanie się jasne i łatwe.
Zachęcam też do skorzystania z tablic prezentujących pozostałe części mowy. Klienci często kupują zestaw plakatów z wszystkimi częściami mowy. W 7 i 8 klasie szkoły podstawowej warto też przetestować wiedzę o wszystkich częściach mowy za pomocą kompleksowego sprawdzianu.
Materiał stanowi utwór w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 Nr 24, poz. 83 t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1062 z późn. zm.), a tym samym objęty jest ochroną prawnoautorską. Z materiału korzystać można wyłącznie na własny użytek, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Niedozwolone jest rozpowszechnianie materiału, zarówno w celu zarobkowym, jak i niezarobkowym.
 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                